خانهتکنولوژیفناوری ایراندانش و فناوری

فروش فیدیبو در بلک فرایدی ۵ برابر شد

پلتفرم «فیدیبو» در جریان کمپین بلک فرایدی سال ۱۴۰۴، فروش خود را نسبت به روزهای عادی ۵ برابر افزایش داد. طبق آمارهای منتشر شده، فروش طرح‌های اشتراکی این پلتفرم نیز در بازه زمانی یاد شده رشدی ۶ برابری را تجربه کرده است.

به گزارش روابط عمومی فیدیبو، آمارهای به ثبت رسیده از این کمپین نشان می‌دهد که ۲۵ درصد از افرادی که اقدام به خرید اشتراک کرده‌اند، کاربران جدید هستند.

۷۵ درصد دیگر خریداران را کاربرانی تشکیل می‌دهند که پیش‌ازاین سابقه استفاده از خدمات و محصولات این پلتفرم را داشته‌اند و در این بازه زمانی اشتراک خود را تمدید کرده‌اند.

کمپین جمعه سیاه فیدیبو فعالیت خود را از چهارشنبه ۵ آذر آغاز کرد. در این رویداد، کتاب‌های الکترونیک و صوتی با تخفیف تا ۹۰ درصد به کاربران عرضه شد. همچنین اشتراک یک‌ساله سرویس «فیدی‌پلاس» نیز با تخفیف تا ۸۰ درصد در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت که منجر به رشد فروش اشتراک‌ها در این پلتفرم شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا