خانهتکنولوژیفناوری ایراندانش و فناوری

رکورد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بلک فرایدی دیجی‌کالا در فروش محصولات بهداشتی

آمارهای ۱۰ روزه بلک فرایدی نشان می‌دهد که گروه کالایی «زیبایی و سلامت» به یکی از بخش‌های اصلی درآمدی این پلتفرم تبدیل شده است. بر اساس این آمار، دیجی‌کالا تنها در این بازه زمانی بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان کالای حوزه زیبایی و سلامت را به فروش رسانده است.

نام دیجی‌کالا با «کالای دیجیتال» و گجت‌های الکترونیکی  گره خورده است اما حالا طبق داده‌های منتشر شده، دیجی‌کالا در بازه ۱۰ روزه فروش ویژه خود در ایام بلک فرایدی، موفق به ثبت فروش ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در دسته زیبایی و سلامت شده است. در همین بازه زمانی، بیش از ۳ میلیون قلم کالای لوازم آرایشی- بهداشتی به فروش رفته و تنها در روز اول بلک فرایدی، بیش از ۶۰۰ هزار قلم کالای آرایشی و بهداشتی خریداری شد که یک رکورد محسوب می‌شود.

نصف سبد‌های خرید کالا شامل وسایل آرایشی بهداشتی بودند

پیش‌تر «احمد نقوی» معاونت بازرگانی دیجی‌کالا نیز در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره آمارهای فروش این کمپین اعلام کرده بود محصولات آرایشی بهداشتی بیشترین درصد رشد فروش را تجربه کرده‌اند. مهم‌ترین شاخص آماری این گزارش، حجم ریالی فروش نیست بلکه «ضریب نفوذ» این دسته کالاها است. داده‌های  دیجی‌کالا نشان می‌دهد محصولات زیبایی و سلامت در بیش از ۵۰ درصد از کل سفارش‌های ثبت شده در بلک‌فرایدی حضور داشته‌اند.

این موضوع نشان می‌دهد که دیجی‌کالا دیگر فقط پلتفرمی برای خرید کالای دیجیتال نیست و در حوزه‌های دیگر نیز توانسته اعتماد کاربران را جلب کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا