خانهتکنولوژیفناوری ایراندانش و فناوری

طرح‌های ویژه دیجی‌پی برای فروشگاه‌ها در بلک فرایدی

دیجی‌پی اعلام کرد فروشگاه‌های حضوری و آنلاین می‌توانند با ثبت درخواست پذیرندگی در این پلتفرم، از امکان فروش اعتباری در کمپین بلک‌فرایدی امسال بهره‌مند شوند. کسب‌وکارها فرصت دارند تا پیش از هفتم آذرماه با طی کردن مراحل ثبت‌نام در دیجی‌پی، فروش کالا و خدمات خود را افزایش دهند.

وام کسب‌وکار و فرصت تبلیغاتی

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، فروشگاه‌ها علاوه بر امکان فروش اعتباری به مشتریان، می‌توانند از وام کسب‌وکاری دیجی‌پی تا سقف پنج میلیارد تومان نیز برای تأمین موجودی انبار خود پیش از بلک‌فرایدی استفاده کنند.

همچنین فرصت دیده شدن و تبلیغات در سوپراپلیکیشن دیجی‌پی با بیش از ۶ میلیون کاربر فعال خرید اعتباری و بازدید ماهانه ۲۱۰ میلیونی، به‌عنوان مزیت دیگر این طرح برای افزایش مشتری و فروش در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

فرآیند ثبت‌نام و رشد فروش

دیجی‌پی مدعی است که بسیاری از پذیرندگان فعلی با فراهم کردن امکان خرید اعتباری برای مشتریان خود، رشد فروش بیش از ۷۰ درصدی را تجربه کرده‌اند.

کسب‌وکارها می‌توانند با چند کلیک در این پلتفرم ثبت‌نام کنند. با توجه به زمان محدود باقی‌مانده تا بلک‌فرایدی، از فروشگاه‌ها خواسته شده است تا هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا