سامسونگ با روشی جالب امکانات تلویزیونهای خود را به رخ کشید

براساس گزارشی تازه، سامسونگ در کره جنوبی مشغول پخش کردن تریلر فیلم Mission: Impossible – The Final Reckoning در تلویزیونهای OLED و QLED خود است تا توانمندی و قابلیتهای فراوان آنها را تبلیغ کند. این شرکت همچنین با نمایش این تریلر در فروشگاههای خود در سراسر کره لوازم جانبی Moving Style را نیز به نمایش گذاشته است.
چند ماه پیش، سامسونگ یک پایه متحرک برای برخی از تلویزیونها و مانیتورها خود عرضه کرد. این شرکت ترکیب تلویزیون و وسیله جانبی جدید خود را Moving Style مینامد و با پخش تریلر فیلم اکشن Mission: Impossible – The Final Reckoning آنها را در فروشگاههای خود در کره جنوبی تبلیغ میکند. غول فناوری کرهای قصد دارد تریلر این فیلم را به عنوان بخشی از رویداد Find Samsung Moving Style تا تاریخ ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) به نمایش بگذارد.

سامسونگ با نمایش این تریلر سعی دارد رنگهای عالی، نسبت کنتراست و روشنایی تلویزیونهای OLED و QLED جدید خود را در معرض نمایش قرار دهد. بازدیدکنندگانی که از تلویزیونهای Moving Style در فروشگاه این شرکت عکس و فیلم بگیرند و در حساب شخصی خود در شبکههای اجتماعی کنند، شانس برند شدن دو بلیط برای تماشای فیلم Mission: Impossible – The Final Reckoning در سینما را خواهند داشت. در مجموع ۵۰۰ نفر میتوانند این جایزه را دریافت کنند.
سامسونگ امسال مدلهای بیشتری از تلویزیونهای قابل نصب روی پایههای متحرک معرفی کرد. تلویزیونهای Neo QLED، The Frame، QLED، Crystal UHD و OLED با اندازه ۵۵ اینچ یا کوچکتر میتوانند به پایه متحرک متصل شوند که به همراه یا بدون دسته، قفسه و در رنگهای سیاه و سفید موجود است و امکان جابهجایی راحت دستگاه را برای کاربران فراهم میکند. از این ماه، غول فناوری کرهای برنامه تعویض تلویزیونهای OLED خود را نیز آغاز کرده است که براساس آن، افراد میتوانند تلویزیونهای قدیمی خود را هنگام خرید مدل OLED جدید تحویل دهند و از مزایا و تخفیفهای اضافی بهرهمند شوند.