خانهتکنولوژیدانش و فناوری

کمپین بلک‌فرایدی «اسنپ‌پی» با جوایزی از آیفون ۱۷ تا تویوتا BZ4X پرو آغاز شد

کمپین بلک‌فرایدی «اسنپ‌پی» با شعار «۷ آذر، قسطی بخر!» از روز شنبه، ۲۴ آبان، آغاز شده است. این کمپین شامل تخفیف‌هایی تا ۹۰ درصد، امکان پرداخت اقساطی و جوایزی مانند خودروی تویوتا BZ4X pro، گوشی آیفون ۱۷ و پلی‌استیشن ۵ است. این طرح هم‌زمان خریدهای آنلاین و حضوری را پوشش می‌دهد.

خرید اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون تومان

در این کمپین، امکان خرید اعتباری در ۴ قسط تا سقف ۵۰ میلیون تومان، بدون نیاز به ضامن و بدون سود و کارمزد فراهم شده است. اسنپ‌پی اعلام کرده که پوشش پذیرندگان و تنوع دسته‌بندی‌ها در این دوره گسترش یافته است.

«لیگ برندگان» با جایزه تویوتا BZ4X پرو

بخش دیگری از این کمپین، «لیگ برندگان اسنپ‌پی» است. شرط ورود به قرعه‌کشی جوایزی مانند آیفون ۱۷ و پلی‌استیشن ۵، ثبت حداقل دو سفارش در روز ۷ آذر است.

کاربران برای ورود به قرعه‌کشی جایزه بزرگ، یعنی خودروی تویوتا BZ4X پرو، باید در روز ۷ آذر حداقل ۳ سفارش ثبت کنند که دست‌کم یکی از آن‌ها باید از فروشگاه‌های خانومی، تکنولایف، ایرانسل، جین‌وست، جانبی، فیلیمو، چرم مشهد یا میوگلد باشد. ثبت سفارش‌های بیشتر از این فروشگاه‌ها، شانس برنده شدن خودرو را افزایش می‌دهد.

تخفیف‌ها و کمپین اطلاع‌رسانی

در طول این کمپین، کالاهای متنوعی از جمله لوازم دیجیتال، خانه و آشپزخانه، پوشاک و موبایل با تخفیف تا ۹۰ درصد عرضه می‌شوند و بیشتر فروشگاه‌ها ارسال رایگان خواهند داشت.

اسنپ‌پی برای معرفی این کمپین از تبلیغات آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و همچنین سازه‌های محیطی در تهران و سایر کلان‌شهرها استفاده می‌کند. مراکز خریدی مانند اپال، نیایش‌مال، ایران‌مال و هدیش‌مال نیز میزبان سازه‌های این کمپین خواهند بود.

این شرکت اعلام کرده است که هدف از این کمپین، فراهم کردن امکان خرید اعتباری و هوشمند بدون ضامن برای کاربران در فضای آنلاین و حضوری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا