خانهتکنولوژیفناوری ایراندانش و فناوری

روبیکا در الکامپ بیست و هشتم؛ اکوسیستم زندگی دیجیتال و گیمیفیکیشن جذاب

سوپراپلیکیشن روبیکا، به‌عنوان یکی از شرکت‌هایی که با سرمایه‌گذاری مشترک همراه اول و ایرانسل راه‌اندازی شده، امسال در سالن اختصاصی همراه اول نمایشگاه الکامپ حضور دارد.

ویدئوی گزارش نیعان مگ از غرفه روبیکا را ببینید:

«عرفان صفی‌پور»، مدیر ارتباطات و روابط عمومی روبیکا، درباره اهداف حضور در نمایشگاه الکامپ و برنامه‌های آینده روبیکا توضیح داد: «در یک سال اخیر تلاش کردیم با توسعه سرویس‌ها، روبیکا را به یک سوپراپلیکیشن تبدیل کنیم. روبیکا دیگر صرفاً یک پیام‌رسان یا شبکه اجتماعی نیست و سرویس‌هایی مثل سفارش غذا، فروش شارژ، اینترنت، سلامت و خدمات دیگر را در اختیار کاربران قرار داده‌ایم. هدف ما این است که روبیکا به یک زیست‌بوم دیجیتال کامل برای کاربران ایرانی تبدیل شود.»

یکی بخش‌های جذاب حضور این پلتفرم در نمایشگاه الکامپ، شرکت در گیمیفیکیشن طراحی شده توسط همراه اول است. «مهدی نریمانی»، کارشناس رویداد روبیکا، درباره این گیمیفیکیشن گفت: «بازدیدکنندگان با اسکن QR کد وارد بازی می‌شوند. این بازی شامل شش مرحله است که مرحله اول آن، مربوط به زندگی دیجیتال و روبیکا است. کاربران پس از طی کردن مراحل مختلف، وارد قرعه‌کشی می‌شوند و شانس برنده شدن جوایز ویژه را دارند.»

غرفه روبیکا در نمایشگاه الکامپ بیست و هشتم در سالن اختصاصی همراه اول در نمایشگاه الکامپ (سالن ۳۵) برپا شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا