خانهتکنولوژیفناوری ایراندانش و فناوری

حمید محمدی، هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا، روی CRM دیدار سرمایه‌گذاری کرد

«حمید محمدی»، هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا، به همراه «یاسر یاوری»، بنیان‌گذار «دایرکت»، روی CRM دیدار 90 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کردند.

«حمید محمودزاده»، بنیان‌گذار دیدار با اعلام این خبر در توییتر نوشت: «این سرمایه‌گذاری قرار است مسیر رشد مشتریان دیدار، توسعه بازار منطقه‌ای و ارتقای محصولات به نسل جدیدی از ابزارهای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را تسهیل کند.»

حمید محمدی نیز درباره این سرمایه‌گذاری اعلام کرد که صرفاً یک حمایت مالی نیست؛ بلکه بخشی از استراتژی بلندمدت او برای پشتیبانی از تیم‌هایی است که با تمرکز بر توانمندسازی SMEها، نوآوری مبتنی بر تکنولوژی و هوش مصنوعی و چشم‌انداز توسعه منطقه‌ای حرکت می‌کنند.

هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا، دیدار را یکی از نمونه‌های درخشان استارتاپ‌های ایرانی می‌داند که با تمرکز، پشتکار و نوآوری مسیر رشد را دنبال می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا