خانهتکنولوژیفناوری ایراندانش و فناوری

 بیش از ۳.۸ همت فروش در بلک‌فرایدی دیجی‌پی

در بازه اول تا ۱۰ آذر ۱۴۰۴، دیجی‌پی با ارائه اعتبار BNPL و تسهیل مسیر دریافت وام لندتک، توانست رکورد فروش ۳.۸ همتی توسط کاربران را ثبت کند. کاربران دیجی‌پی در این بازه، بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ سفارش از ۲۱ دسته‌‌بندی کالا و خدمات ثبت کرده‌اند. 

حجم فروش اعتباری ثبت‌شده در این ۱۰ روز، رشد ۱۵۳ درصدی نسبت به دوره‌ مشابه سال‌ گذشته داشته است؛ رشدی که بنا به تحلیل دیجی‌پی، نشان می‌دهد خرید اعتباری برای بخش قابل‌توجهی از کاربران به یک رفتار پایدار تبدیل شده و خدمات مالی دیجیتال جایگاه خود را در خریدهای روزمره تثبیت کرده‌اند. 

از این حجم فروش اعتباری، ۵۲ درصد در دیجی‌کالا و ۴۸ درصد در بیش از ۲۸۰۰ پذیرنده حوزه‌های مختلف کالا و خدمات رقم خورده است. این توزیع نشان می‌دهد خدمات اعتباری دیجی‌پی دیگر فقط در یک پلتفرم مصرف نمی‌شود؛ بلکه در اکوسیستم گسترده‌تری از فروشگاه‌ها و برندها به جریان درآمده است.

دسترسی بدون قطعی 

پرترافیک‌ترین روزهای کمپین، یکم و هفتم آذر بود و با وجود موج ورود کاربران، سرویس دیجی‌پی بدون اختلال و قطعی، در دسترس کاربران بوده است. این سطح از پایداری، نشان‌دهنده توان زیرساختی دیجی‌پی در مدیریت اوج فشار تراکنشی بلک‌فرایدی است. بیش از ۵۰ میلیون بازدید از سوپراپلیکیشن دیجی‌پی در بازه بلک‌فرایدی صورت گرفته است.

اولویت اعتبار در اقتصاد با قدرت خرید محدود

در بلک‌فرایدی، بیشترین مبلغ خرید اعتباری یک کاربر، ۳۹۰ میلیون و کمترین خرید ۵۰۰۰ تومان بوده است. این اعداد نشان می‌دهند که کاربران فارغ از مبلغ خرید خود، از پرداخت اعتباری به عنوان یک روش پایدار برای مدیریت نقدینگی و افزایش انعطاف‌پذیری مالی در زندگی روزمره استفاده می‌کنند. 

بنا به اعلام دیجی‌پی، رکورد فروش ۳.۸ همتی در این بازه نشان می‌دهد که رفتار خرید اعتباری، تبدیل به راهکاری برای حفظ نقدینگی محدود افراد شده تا بتوانند به کمک آن، قدرت خریدشان را حفظ کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا