دانش و فناوریدانش و فناوریفناوری ایرانتکنولوژی

اسنپ کمپین ۱۱ سالگی خود را با هدف همراه کردن نسل جدید برگزار می‌کند

سوپراپ اسنپ در یازدهمین سال فعالیت خود، کمپین تعاملی «۱۱ سال دوستی» را با شعار «دوستیمون یکِ یکه!» آغاز کرد. این کمپین با هدف ایجاد تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده و برقراری ارتباط عمیق‌تر با نسل جدید، بر تحلیل داده‌های رفتاری کاربران متمرکز است.

در این کمپین، هر کاربر می‌تواند با مراجعه به سوپراپ، کاراکتر اختصاصی خود را بر اساس داده‌های یک سال گذشته‌اش دریافت کند. این کاراکتر، نمایانگر سبک استفاده‌ی فرد از خدمات اسنپ است.

 خلق تجربه‌ی هوشمند با تکیه بر هوش مصنوعی

«میثم ملاشریفی»، معاون بازاریابی گروه اسنپ، ۱۱ سالگی این برند را فصلی برای خلق تجربه‌ای هوشمند و برقراری پیوند با نسل جدید توصیف کرد.

او در این باره گفت:

نوآوری در اسنپ همواره بر پایه‌ داده و فناوری تعریف شده است. امروز، با تکیه بر الگوریتم‌های یادگیری ماشین و تحلیل رفتار کاربر، می‌توانیم تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده برای مخاطبان ایجاد کنیم. در کمپین ۱۱ سالگی اسنپ، داده‌های یک سال گذشته‌ کاربران با کمک هوش مصنوعی پردازش می‌شود و در قالب یک لندینگ اختصاصی با کاراکتر منحصربه‌فرد به نمایش درمی‌آید.

به گفته‌ی ملاشریفی، این رویکرد پاسخی به نیازهای نسل جدید کاربران است که انتظار تعاملات شخصی‌تر دارند و نشان می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند ارتباط میان برند و سبک زندگی کاربران را بازتعریف کند.

هدایایی به پاس همراهی

کاربران در طول برگزاری این کمپین می‌توانند با مراجعه به بخش «استوری» اسنپ، داستان شخصی و کاراکتر اختصاصی خود را دریافت کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اسنپ اعلام کرده است که با اشتراک‌گذاری این استوری شخصی، کاربران شانس دریافت جایزه خواهند داشت. دو جایزه بزرگ آیفون ۱۷ برای این رویداد در نظر گرفته شده است که به قید قرعه اهدا می‌شود.

معاون بازاریابی گروه اسنپ توضیح می‌دهد که این تجربه شخصی‌سازی‌شده، فرصتی برای تعامل بیشتر و خلق محتوای کاربرمحور فراهم می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا